- Authors
- Susanne Robra-Bissantz
- Stephan Berkhoff
- Patrick Helmholz
- Markus Weinmann
- Maximilian Witt
- title
- Vertrauen durch Kommunikation – Strategien im Web 2.0 tragen zu erfolgreichen Kundenbeziehungen bei
- Please use the following URL when quoting:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-143037
- original_z0
- Klaus Meißner & Martin Engelien (Hrsg.), GeNeMe '10: Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.10.2010, Dresden: TUDpress, ISBN: 978-3-941298-86-6, S. 217-226
- Source
- GeNeMe '10
- publication_date
- 2010
- Keywords (DE)
- Konferenz, GeNeMe 2010, Neue Medien, Web 2.0, Kommunikation, Vertrauen, Kundenbeziehungen, Kundenbindung
- Keywords (EN)
- conference, new media, online community, Web 2.0, communication, trust, customer relations, customer loyalty
- Classification (DDC)
- 330
- Classification (RVK)
- QR 760
- university_publisher
- Technische Universität Dresden, Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-143037
- Qucosa date of publication
- 22.05.2014
- Document type
- in_proceeding
- Document language
- German
- licence