- Authors
- Eike Rehder
- Jürgen Karla
- title
- Adaption des Technology Acceptance Model für den Onlinevertrieb von Versicherungsprodukten
- Please use the following URL when quoting:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-142797
- original_z0
- Klaus Meißner & Martin Engelien (Hrsg.), GeNeMe '10: Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.10.2010, Dresden: TUDpress, ISBN: 978-3-941298-86-6, S. 21-35
- original_in_proceeding0
- GeNeMe '10
- publication_date
- 2010
- Keywords (DE)
- Konferenz, Workshop, GeNeMe 2010, Neue Medien, Virtuelles Unternehmen, Technology Acceptance Model, Versicherung, Versicherungsprodukte, Onlinevertrieb
- Keywords (EN)
- conference, new media, online community, Corporate Network, Technology Acceptance Model, insurance product, insurance, online distribution
- Classification (DDC)
- 330
- Classification (RVK)
- QR 760
- university_publisher
- Technische Universität Dresden, Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-142797
- Qucosa date of publication
- 20.05.2014
- Document type
- in_proceeding
- Document language
- German
- licence